Underverk

I ett litet hus i Örebro levde 3 små råttor en gång i tiden, det var 3 riktigt tuffa råttor ska ni veta!
Men dom kom alldrig överens om vem som var den tuffaste, så dom började gemföra saker dom gjort med varandra.
Den första råttan sa "Jag är så tuff att jag använder råttfällan istället för benkpress"
Då sa den andra "Det var väll inget din fjant, jag dricker råttgift istället för vatten"
Men då gick den tredje helt plötsligt, och då frågade dom två första råttorna "Vart tror du att du är på väg din fjolla?"
Då svarade den tredje, "Jag ska hå hem och knulla katten"
Det var en gång en man som gick in på en bar. När han satt vid bardisken så frågade han bartendern:
-Om jag visar dig ett underverk så kan jag väl få en öl?
*Visst, svarade bartendern
Mannen tog fram en hamster som började spela på ett litet piano. När han spelat färdigt så sa bartendern:
*Wow, klart du ska ha en öl!
Mannen tog sin öl och efter en stund så sa han;
-Om jag visar en till grej, kan jag få en öl till?
*Visst, svarade bartendern, han var sugen på att få se ett nytt trick.
Mannen tog då fram en groda som började sjunga en opperette. Då kom en annan man in och såg grodan.
Jag köper den där grodan för 1000 kronor! sa den nye mannen
-Visst, deal!
Efter att mannen som köpt grodan gått så sade bartendern;
*Varför sålde du grodan för bara tusen spänn?
-Du ska få höra en hemlighet, sa mannen, det var hamstern som buktalade...
Det var en gång en man som gick in på en bar. När han satt vid bardisken så frågade han bartendern:
- Om jag visar dig ett underverk så kan jag väl få en öl ?
- Visst, svarade bartendern.
Mannen tog fram en hamster som började spela på ett litet piano. När han spelat färdigt så sa bartendern:
- Wow, klart du ska ha en öl !
Mannen tog sin öl och efter en stund så sa han;
- Om jag visar en till grej, kan jag få en öl till ?
- Visst, svarade bartendern, han var sugen på att få se ett nytt trick.
Mannen tog då fram en groda som började sjunga en opperette. Då kom en annan man in och såg grodan.
- Jag köper den där grodan för 1000 kronor ! sa den nye mannen.
- Visst, deal !
Efter att mannen som köpt grodan gått så sade bartendern;
- Varför sålde du grodan för bara tusen spänn?
- Du ska få höra en hemlighet, sa mannen, det var hamstern som buktalade...



I ett litet hus i Örebro levde 3 små råttor en gång i tiden, det var 3 riktigt tuffa råttor ska ni veta!
Men dom kom alldrig överens om vem som var den tuffaste, så dom började gemföra saker dom gjort med varandra.
Den första råttan sa:
- Jag är så tuff att jag använder råttfällan istället för benkpress.
Då sa den andra:
- Det var väll inget din fjant, jag dricker råttgift istället för vatten.
Men då gick den tredje helt plötsligt, och då frågade dom två första råttorna:
- Vart tror du att du är på väg din fjolla ?
Då svarade den tredje,
- Jag ska hå hem och knulla katten !


Jippi, super glad för mina 15 prenumeranter då jag har bloggen bara sen den 23 december :)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

okej!!

2011-01-31 @ 11:32:31
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-01-31 @ 13:42:34
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: N

haha....

vad kul med dina 15 prenumeranter:D

GRATTIS:D

2011-01-31 @ 15:43:07
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/
Postat av: Emanuel Nilhzon

Det enda jag skrattade åt var din design :)

2011-01-31 @ 18:53:27
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0