Täppt i näsan ?

Två män, ståendes på Guds rulltrappa till Himlen, startade en konversation angående deras hur dessa dog.
Hur dog du?
Jag frös ihjäl...
Gud som hemskt! Jag kan knappt tänka mig att dö ihjälfrusen!
Sannerligen. Det var riktigt plågsamt först. Fingrarna och tårna domnar och man darrar, tills man plötsligt faller i djup sömn. Hur som helst, hur dog du?
Jag fick en hjärtattack. Förrädisk, som min fru var och ar känd för, ville jag överraska och komma på henne med hennes nye älskare, en vacker dag. Jag sprang upp till badrummet, men fann bara henne där. Jag sprang vidare ner till källaren, men hittade inte älskaren där heller. Jag sprang därför upp till den andra våningen, men hittade ingen. 'Enda sista gömställe kvar måste befinna sig däruppe i vinden´och sprang upp det fortaste jag kunde.
Men väl däruppe, fick jag hjärtattack. Utmattnig..
Ha ha ha, vilken enastående ironi! Om du hade stannat och tittat i frysen, hade vi fortfarande varit vid liv!
En man och kvinna gick på Zoo. Då såg kvinnan en höna och tupp som "hade kul".
-Nämen fy, sa kvinnan. Hur vet tuppan att hönan vill göra det?
- Tuppen känner det på lukten vettu, sa manneen.
När dom gick förbi två Lejon som också "hade kul" frågade kvinnan igen:
- Hur vet hanen att hon vill?
-Jo, det är lukten.
-Aja, sa kvinnan.
En dag senare när kvinnan gick förbi en man på hennes jobb så blev hon lite irriterad över att han inte la märke till henne, och gick förbi igen. Då blev hon riktigt irreterad och gick fram till hoonom och fråga:
-TÄPPT I NÄSAN ELLER?!En man och kvinna gick på Zoo. Då såg kvinnan en höna och tupp som "hade kul".
-Nämen fy, sa kvinnan. Hur vet tuppan att hönan vill göra det?
- Tuppen känner det på lukten vettu, sa manneen.
När dom gick förbi två Lejon som också "hade kul" frågade kvinnan igen:
- Hur vet hanen att hon vill?
-Jo, det är lukten.
-Aja, sa kvinnan.
En dag senare när kvinnan gick förbi en man på hennes jobb så blev hon lite irriterad över att han inte la märke till henne, och gick förbi igen. Då blev hon riktigt irreterad och gick fram till hoonom och fråga:
-TÄPPT I NÄSAN ELLER?!


Två män, ståendes på Guds rulltrappa till Himlen, startade en konversation angående deras hur dessa dog.
Hur dog du?
Jag frös ihjäl...
Gud som hemskt! Jag kan knappt tänka mig att dö ihjälfrusen!
Sannerligen. Det var riktigt plågsamt först. Fingrarna och tårna domnar och man darrar, tills man plötsligt faller i djup sömn. Hur som helst, hur dog du?
Jag fick en hjärtattack. Förrädisk, som min fru var och ar känd för, ville jag överraska och komma på henne med hennes nye älskare, en vacker dag. Jag sprang upp till badrummet, men fann bara henne där. Jag sprang vidare ner till källaren, men hittade inte älskaren där heller. Jag sprang därför upp till den andra våningen, men hittade ingen. 'Enda sista gömställe kvar måste befinna sig däruppe i vinden´och sprang upp det fortaste jag kunde.
Men väl däruppe, fick jag hjärtattack. Utmattnig..
Ha ha ha, vilken enastående ironi! Om du hade stannat och tittat i frysen, hade vi fortfarande varit vid liv!

Kommentarer
Postat av: N

haha:)

sv: (lagom segt svar är det iaf)

jo kompisarna tyckte att skämten jag drog var jätte roliga...men jag sak fakktikst att jag inte hittat på dem själv,utan att dom komfrån din blogg:P

2011-02-07 @ 15:49:24
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha roliga skämt. Vet du någon rolig internet sida med liknande skämt som på din blogg? =)

2011-02-07 @ 22:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0