kvinnor ..

Två killar står och tittar på ett spermaprov i biologilabbet. Då kommer skolans snyggaste tjej Bettan in och frågar:
- Vad tittar ni på?
- Ett salivprov.
Gossarna avlägsnar sig och Bettan studerar ivrigt provet. Då träder biologiläraren in.
- Vad tittar Bettan på då?
- Ett salivprov, goa magistern.
Läraren studerar provet en stund och säger sedan:
- Jag tycker nog att Bettan borde skölja munnen bättre på mornarna.
Bonden Egon gick en dag och besökte sin granne och kollega Olle:
- Vad vill du? frågade Olle.
- Jag ville bara låna 2 hinkar med vatten.
- Men du har ju en egen brunn!?
- Ja, men frun har trillat i, och tyvärr så räcker bara vattnet i brunnen upp till hakan på henne.
Två killar står och tittar på ett spermaprov i biologilabbet. Då kommer skolans snyggaste tjej Bettan in och frågar:
- Vad tittar ni på?
- Ett salivprov.
Gossarna avlägsnar sig och Bettan studerar ivrigt provet. Då träder biologiläraren in.
- Vad tittar Bettan på då?
- Ett salivprov, goa magistern.
Läraren studerar provet en stund och säger sedan:
- Jag tycker nog att Bettan borde skölja munnen bättre på mornarna.


Bonden Egon gick en dag och besökte sin granne och kollega Olle:
- Vad vill du? frågade Olle.
- Jag ville bara låna 2 hinkar med vatten.
- Men du har ju en egen brunn!?
- Ja, men frun har trillat i, och tyvärr så räcker bara vattnet i brunnen upp till hakan på henne.

Kommentarer
Postat av: Marica ♥

Hhahah xD



Annars? :)

Besök mig oxå ♥

2011-02-02 @ 16:07:51
URL: http://orangekiwi.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-02-02 @ 17:12:40
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: || BellaTheAsianOne ||

sv:

hihi jo ja hade en toppen dag :D sj ? <3

2011-02-02 @ 17:35:39
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: Sv;

2011-02-02 @ 17:42:20
Postat av: Marica ♥

Sv;

Jadå, det hoppas jag jag nt glömmer! (:

Jadå, bara bra :DD

2011-02-02 @ 17:43:03
URL: http://orangekiwi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den sista var ju grym. :)

2011-02-02 @ 17:47:32
Postat av: karengainza

fin blogg! :D

2011-02-03 @ 18:45:12
URL: http://karengainzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0