Jag visste det !

Två sköldpaddor bestämde sig en dag för att äta picknick mitt ute i skogen.
När de väl är där, efter någon dags vandrande, upptäcker en av dessa att de glömde ta med sig det viktigaste till sin välplanerade picknick- burköppnaren!
- Jag gillar hur du organiserar inför en utflykt, Fredo... du tog med precis allt, förutom konservöppnaren... Nu får du ta och hämta den., så att vi kan äta.
- Men Bob, du kommer bara att äta av maten medan jag är borta!
- Ingen fara. Jag väntar på dig. Ta inte för lång tid på dig bara!
Som situationen ser ut som att vara, så försvinner Fredo in i skogen och Bob väntar på konservöpnnaren.
Men efter åtta dagar, utan någon som helst mat i magen- bestämmer sig Bob för att äta något, för att inte svälta ihjäl.
När han väl tar upp en skinmacka, dyker plötsligt Fredo upp ur en buske:
- Jag visste det! Nu tänker jag fan inte hämta konservöppnaren!
Två sköldpaddor bestämde sig en dag för att äta picknick mitt ute i skogen.
När de väl är där, efter någon dags vandrande, upptäcker en av dessa att de glömde ta med sig det viktigaste till sin välplanerade picknick- burköppnaren !
- Jag gillar hur du organiserar inför en utflykt, Fredo .. du tog med precis allt, förutom konservöppnaren .. Nu får du ta och hämta den, så att vi kan äta.
- Men Bob, du kommer bara att äta av maten medan jag är borta !
- Ingen fara. Jag väntar på dig. Ta inte för lång tid på dig bara !
Som situationen ser ut som att vara, så försvinner Fredo in i skogen & Bob väntar på konservöpnnaren.
Men efter åtta dagar, utan någon som helst mat i magen, bestämmer sig Bob för att äta något, för att inte svälta ihjäl.
När han väl tar upp en skinmacka, dyker plötsligt Fredo upp ur en buske :
- Jag visste det ! Nu tänker jag fan inte hämta konservöppnaren !

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

haha :)

2011-02-09 @ 12:23:18
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: fia

ahahaha ja den va ju rolig .

2011-02-09 @ 15:49:32
URL: http://fiasdrommar.blogg.se/
Postat av: Bex

haha har suttit åh läst dina inlägg nu en stund och vi har nog ungefär samma humor :D haha



Kika gärna in min blogg och hojta till om du är sugen på att följas med bloglovin :)

2011-02-09 @ 17:24:17
URL: http://bexiiee.blogg.se/
Postat av: Runa

Haha asskön :)

2011-02-09 @ 22:22:21
URL: http://runizen.blogg.se/
Postat av: Sofia

klockren!

2011-02-10 @ 11:24:23
URL: http://nattstad.se/sofia.mattsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0