Gott & blandat ! :)

Karlsson låg för döden och hustrun vakade.
Hon säger:
- Om jag är dig otrogen innan vi ses hos Sankte Per så skall du snurra ett varv i graven.
Mannen dog 34 år gammal.
Åren gick, och så var det dags för kvinnan att knacka på hos Sankte Per.
- Jag söker min man Bert Karlsson.
- Vi har tusentals Bert Karlsson här uppe. Ingen särskilt egenskap som jag kan gå på?
- Nej, bara att han skulle snurra ett varv i graven varje gång jag var otrogen.
- Jassååå, den Karlsson! Honom har vi som fläkt i matsalen!


Lille Pelle frågar fröken i skolan om man kan äta glödlampor.
- Nej, Pelle lille, det kan man faktiskt inte.
- Det var konstigt, för när mamma och pappa skulle lägga sig igår
kväll sa mamma:
- Släck lampan nu, så tar jag den i munnen!

‎- Vet du varför flodhästar alltid måste ha sex i vattnet?
- Nej?
- Hur ska man annars få en 250 kg fitta våt?

Kommentarer
Postat av: Nattis<3

sista diggas hårt;)

2011-01-07 @ 13:08:11
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/
Postat av: Nattis<3

sv: jo det kan jag göra:P

om det kanske var möjligt att du kunde länka min?:)<3

2011-01-07 @ 13:18:26
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/
Postat av: Anonym

så du var din blogg länkad;D

2011-01-07 @ 13:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0