den var rå

En liten blind flicka frågar sin mamma om hon någonsin kommer att se igen...
-Jag fick faktist en salva från apoteket idag, jag sätter den i ögonen på dig och i morgon kommer du att kunna se igen, svarar mamman...
Mamman sätter salvan i ögonen på sin dotter och när hon vaknar nästa dag säger hon:
-Mamma, jag kan fortfarande inte se...
-Aprll, april, säger mamman..



En man sitter i bastun då en ung grabb kommer in och börjar springa runt och leva om. Efter en liten stund blir mannen less och säger till ungen:
-Om du lugnar ner dig så ska jag visa dig ett trick.
Grabben går med på det och mannen ber honom vända sig om, dra ner shortsen och böja sig fram vilket grabben ivrigt gör nyfiken på vilket trick han ska få se.
Okey, säger mannen, du känner min tumme i din röv nu?
Aj! Ja, svarar grabben..
Okey, nu kommer tricket säger mannen och fortsätter, Nu ser du min högra hand..
Ja, svarar grabben.
Allright, och nu! min vänstra, no hands, no hands.


Kommentarer
Postat av: Nattis<3

din blogg är den första bloggen jag alltid kikar in på,cause i like it;)

den gör mig på bättre humör den här bloggen:)

2011-01-09 @ 13:49:30
URL: http://thelifeofnattis.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahhaha skön blogg! :D

2011-01-11 @ 15:36:41
URL: http://nathaliepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0